Los bericht bekijken
Oud 14 september 2005, 08:17   #29
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Voor ik hier iets zinnigs probeelr over te zeggen, had ik graag een paar verduidelijkingen gelezen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Linkse mensen wringen zich in alle richtingen om toch maar het falen van hun beleid te ontkennen.
Links beweert tolerant te zijn, maar ze zijn alléén maar tolerant tegen mensen die dezelfde mening als hun hebben.
Een beetje zoals...........rechtsen?

Citaat:
Sommige linkse mensen registreren hun hier. Komen hier een week haat spuiten tegen alles wat Vlaams, blank en Christen is. Ze openen een ware epidemie van onzin-topics om toch maar punt één te bewijzen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze gebanned worden.
Als linkse mensen gebanned worden, na het 'bewijzen van punt één', wie zijn dan de onverdraagzamen?

Citaat:
Links beweert vreedzaam te zijn, maar het geweld en de vernielingen op linkse betogingen zijn niet te tellen. Ze zijn er nog trots op.
Wie is hier allemaal trots op zijn gewelddadig gedrag?
Kan je tekst van 'linksen' aanhalen waar ze oproepen tot geweld?
Zoja, denk je dan niet dat ik voor elk voorbeeld van geweld door een linkse geplaatst, ik er ook één van een rechtse kan plaatsen?