Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
En ik dacht er juist mee aan te tonen dat de tegenstanders aan het muggenziften waren.
En waar staat er dat die controles niet aan strikte regels zullen onderworpen zijn ?
Hoe ga jij misdrijven als huisjesmelkerij enz opsporen zonder dat er controles mogen uitgevoerd worden?
Als ik verhuis komt ook de wijkagent kijken of ik daar wel degelijk woon.
Ieder jaar komt ome agent bij de wapenbezitters controleren of de wapens wettelijk opgeslagen worden.
Geen haan die zich zorgen maakt over privacy, pas als een bepaalde groep betrokken geraakt kan het niet meer.
|
Het gaat mij niet om de controle op zich, maar om de doelstellingen.
Als je verhuist weet je dat er iemand van de gemeente komt om vast te stellen of jij daar wel echt woont.
Als je een wapenvergunning hebt, en ook een of meerdere wapens natuurlijk, dan weet je ook dat er controles op worden gedaan.
Ik wil best geloven dat er strikte regels zullen worden toegepast, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het hier gaat om een dubbele agenda. Weet er al iemand wat er gaat gebeuren met de informatie die op deze manier gesprokkeld wordt? Het ois me toch wat te vaag om zomaar mee akkoord te gaan.