Discussie: Doe dat eens na ...
Los bericht bekijken
Oud 14 september 2005, 15:28   #15
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
het menselijk lijf is helemaal niet gemaakt voor in zo'n houdingen te gaan zitten.
dat k�*n niet goed zijn.
een kind kan nochthans van nature ( qua lenigheid ) elke asana ( houding ) zonder de minste moeite aannemen. Door onze leefstijl en een gebrek aan voldoende beweging verliezen we gewoon die lenigheid naarmate we ouder worden.

Onder een andere naam deden de sjamanen van weleer en ook de druiden eigenlijk ook yoga hoor

Yoga is hoe dan ook volstrekt natuurlijk

Alleen de ervaring kan je dit leren - wanneer je bvb zo kalm wordt als je in een bos mediteert en in dergelijke mate één wordt met al wat je omringt dat een vogel zich vergist en je schouder voor een boom of een rots houd. Als je de kunst verstaat om niet plots te reageren en het gewoon als vanzelfsprekend te laten gebeuren dan blijft het beestje nog zitten ook.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden