yildirim,er zijn nog geen 5% van joden in Belgie of in de wereld die Krullen of Baard dragen.
Je zegt GB en Dehlhaize,als Joden daar nooit komen hoe komt het dan dat er in deze supermarkten een Kosher afdeling is ?(ik kan me slecht indenken dat iemand die zo negatief denkt als jij over Joden hun voeding gaat proberen).
Er zijn vlaamse zaken die enkel van Joodse mensen leven.
Hoeveel vlamingen zijn in dienst bij Joodse zelstandigen(Duizenden)!Hoeveel Vlamingen hebben Joden in dienst(enkele tientallen Misschien)!
Er zijn ongeveer 50.000 Joden in gans Belgie en amper een tiental Joodse scholen(lager-middelbaar en hoger samen)ze worden bewaakt omdat er meermaals aanslagen op Joodse doelwitten werden gepleegd(en niet omdat wij absoluut in angst willen leven)
Meermaals in de week is er rondleiding van Joods Antwerpen je kunt je altijd inschrijven,als je absoluut wil be ik bereidt om zelf die rondleiding te geven ik kan je zelf in contact brenegn met een paar Rabbijnen maar ze dragen meest een vieze baard dus ik denk niet dat je het gaat doen.
Ik heb de Jambers uitzending niet gezien maar ik ga zelf regelmatig naar een Karaoke bar (ik kan zelf niet zingen maar ik heb vrienden die het heel goed doen )ik ben heb er zelf goede vrienden.
Je kunt conatact nemen met een groot aantal Vlamingen die dagelijks contact hebben met Joden,misschien ga je dan inzien dat de situatie helemaal ander in elkaar zit.
Ik twijfel echter,of het mogelijk is iemand met zo'n haatdragende vooroordelen te overtuigen.
Verder heb ik de indruk dat je zelf geen vlaming bent!
|