Los bericht bekijken
Oud 19 september 2005, 09:26   #87
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudine
neen, ik woon daar niet , maar had er familie en zijn er moeten vluchten omwille van de onleefbaarheid.
De enige partij die Antwerpen nog kan redden , is het VB , en het is erop of der onder, want tegen 2010 zijn ze in de meerderheid.
En natuurlijk zijn er meer moslimdoden, ze kweken tegen razendsnel tempo, wat de christenen niet doen, want dat wordt ontmoedigd.
Ze hebben immers alle tijd om te wippen , werken niet , lopen op straat hele dagen nootjes te eten, boerkes en scheten te laten, op reis te gaan,
geld naar huis sturen, rentenieren.... ( 12 kinderen, allemaal erkend als gehandicapt en verhoogde kinderbijslag en geen enkel assistent die weet wie
Ali of Mohamed of Fatima is ) meer dan 2.500 euro kindergeld....
Lap, lang geleden dat ik nog zo'n hoop vooroordelen in één post samengebald heb gezien.

En in 2010 zijn ze in de meerderheid??? Waar haal je deze stelling vandaan (geen VB bronnen aub, we kennen allemaal de VB wiskunde wel)? En wie zijn ze?? Kan je dat eens uitleggen zonder te stigmatiseren.

Wat het P & D programma betreft:
1. Ik moet van geen van beide iets hebben, maar vond Dewever inhoudelijk sterker dan De Winter
2. De Winter herhaalde heel de tijd hetzelfde, antwoordde niet op de vragen, bleef steeds bijzonder vaag en speelde voor de rest dezelfde plaat af die hij al duizend keer heeft afgespeeld (we kunnen samen een groot rechts blok vormen tegen de links verloedering in dit land (haha)). Dat zijn programma op veel punten totaal niet strookt met dat van CD&V en NVA, laat hij telkens links liggen.
3. De uitgestoken hand van de Winter is zever. Dewever heeft het ook al meermaals herhaald. Zij willen gerust met het VB samenwerken, als het VB in zijn uitspraken, hun manier van doen, hun publicaties... ophouden met bepaalde bevolkingsgroepen te jennen en niet meer op de man maar wel op de bal willen spelen.
4. De beste one-liner kwam duidelijk van dewever, die het VB de "Stadler" en "Waldorf" van de Vlaamse politiek noemde: "altijd maar zagen en klagen van op het balkon." Inderdaad, wat het VB doet is heel makkelijk natuurlijk.
5. De Winter heeft weer laten uitschijnen dat hij zich best in zijn sas voelt in die grote volks- annex zweeppartij genaamd ht VB. Ik twijfel echt of die man wel aan de macht wil komen met een regeringsdeelname.
6. Antwerpen ten slotte. Het is toch duidelijk dat DW partners zoekt om burgemeester te worden in Antwerpen. Nu, als het van mij afhangt, fat chance. Ik ga nl. in Antwerpen wonen en weet al zeker dat er één reeks bolletjes is die ik niet "bruin" ga kleuren in 2006, nl. die van het VB.
Khonnor is offline