Wolfgang Führer is gaan slapen. Hij is veel te nobel en te hoogstand om zich met krapuul lijk wij in te laten. Ik geloof trouwens graag dat hij verschillende staatshoofden in de wereld advies verstrekt. Ik kan ook e-mails of brieven met advies sturen, ze. Alleen krijgt ge nooit of te nimmer antwoord, en wordt uw commentaar nooit aangekeken of gepubliceerd. Tabee, Wolfgang![edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Cynikus on 19-09-2005 at 12:16
Reason:
--------------------------------
Wolfgang Führer is gaan slapen. Hij is veel te nobel en te hoogstand om zich met krapuul lijk wij in te laten. Ik geloof trouwens graag dat hij verschillende staatshoofden in de wereld advies verstrekt. Ik kan ook e-mails of brieven met advies sturen, ze. Alleen krijgt ge nooit of te nimmer antwoord, en wordt uw commentaar nooit aangekeken of gepubliceerd. Tabee, Wolfgang![/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Wolfgang Führer is gaan slapen. Hij is veel te nobel en te hoogstand om zich met krapuul lijk wij in te laten. Ik geloof trouwens graag dat hij verschillende staatshoofden in de wereld advies verstrekt. Ik kan ook e-mails of brieven met advies sturen, ze. Alleen krijgt ge nooit of te nimmer antwoord, en wordt uw commentaar nooit aangekeken of gepubliceerd.Tabee, Wolfgang![/size] |
[/edit]