Los bericht bekijken
Oud 21 september 2005, 07:09   #5
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
De Liberalen komen er nogal voor uit dat ze liberaal zijn dus zie ik niet in waarom we daar actie zouden moeten gaan voeren. Ten andere. Een externe vijand zou wel eens de interne problemen binnen de VLD wat naar achter kunnen schuiven en daar willen we niet aan meewerken. Maar we wijken af. Wat vind je er van dat het VB de uitslag van de NPD negeert en aanschuurt bij de burgerlijke CDU-CSU? Is het de kleur van de CDU die de doorslag heeft gegeven.
Solidarnosc, ik had van u wat meer eerlijkheid verwacht. Waar ergens stelt het VB dat ze de kant kiest van CDU? Nergens toch? Het VB kiest helemaal geen kant, het moeit zich niet met Duitsland. In Vlaanderen is al werk genoeg.
Jij moet die hele tekst van GC toch bespottelijk vinden? Erger jij je nooit aan zo'n gelogen en uitgevonden berichten op jullie webstek?
Jij komt hier als enige (de anderen beperken zich tot inhoudsloos gescheld) de LSP-zaak bepleiten, terwijl iedereen jullie uitlacht omwille van zoveel dommigheid.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Betweter on 21-09-2005 at 08:11
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De Liberalen komen er nogal voor uit dat ze liberaal zijn dus zie ik niet in waarom we daar actie zouden moeten gaan voeren. Ten andere. Een externe vijand zou wel eens de interne problemen binnen de VLD wat naar achter kunnen schuiven en daar willen we niet aan meewerken. Maar we wijken af. Wat vind je er van dat het VB de uitslag van de NPD negeert en aanschuurt bij de burgerlijke CDU-CSU? Is het de kleur van de CDU die de doorslag heeft gegeven.
Solidarnosc, ik had van u wat meer eerlijkheid verwacht. Waar ergens stelt het VB dat ze de kant kiest van CDU? Nergens toch? Het VB kiest helemaal geen kant, het moeit zich niet met Duitsland. In Vlaanderen is al werk genoeg.
Jij moet die hele tekst van GC toch bespottelijk vinden? Erger jij je nooit aan zo'n gelogen en uitgevonden berichten op jullie webstek?
Jij komt hier als enige (de anderen beperken zich tot inhoudsloos gescheld) de LSP-zaak bepleiten, terwijl iedereen jullie uitlacht omwille van zoveel dommigheid.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Jij moet die hele tekst van GC toch bespottelijk vinden? Erger jij je nooit aan zo'n gelogen en uitgevonden berichten op jullie webstek?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Betweter : 21 september 2005 om 07:11.
Betweter is offline