Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2003, 15:36   #72
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
God je houdt het niet voor mogelijk! Op basis van één zinnetje uit een oude gazet gaan ze het blok veroordelen als niet democratisch zijnde! Zelfs de inquisitie ging verfijnder te werk! De dwaasheid op dit forum begint onmeetbare proporties aan te nemen!
Maar wat erger is: men weet hoogstwaarschijnlijk niet wie Borms is en waarom hij in de Vlaamse Beweging (en niet louter in het Vlaams Blok trouwens) herdacht wordt.

Piano weet dat zeer goed, hij heeft vroeger ook mee geweest naar Borms herdenkingen. Wat hij hier regelmatig laat zien is puur laster.
Volgens mij is hij nog altijd gestraft voor zijn vroeger leven, en moet hij nog altijd boete doen van zijn rode goeroes. Dus zal hij vuil blijven spuien.
Spijtig vond hem vroeger nogal een toffe gast.
Leugens, ik ken je niet en jij kent mij niet, maar je hervalt weer in je oude gewoonte van persoonlijke aanvallen op mij en/of op mijn familie. Zeg niet dat ik je niet verwittigd heb.
Oei oei... Blijkbaar heeft iemand een gevoelige snaar geraakt... Nochtans denk ik ook dat u ook gedreven wordt door een soort zoektocht naar "redemption". Dat is OK, ik heb daar niks voor of tegen, maar gelieve zo weinig collateral damage te veroorzaken en alles wat Vlaams is over dezelfde kam te scheren.