Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2003, 16:31   #260
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Pff, U heeft blijkbaar ego genoeg om aan te nemen dat U voor alle hetero's spreekt. U zit er evenwel naast (ben zelf hetero en ik vind dat er weinig zinnigs in uw post stond). Dat het incident in Bredene erbij wordt gesleurd, is natuurlijk weer typisch! Moesten het hetero-koppels geweest zijn, ge had waarschijnlijk eens goed gelachen. Maar nu zijn het homo's...

Voor de rest: Ik ben nog nooit 'geprovoceerd' geweest door een homo. Kan U voorbeelden geven van waar dat wel gebeurd is?
Ik spreek voor mijzelf en ,vrienden welke hetzelfde standpunt hebebn.
En of U al geprovoceert bent weet ik niet; dat moet U weten. Maar een zeer recent voorbeeld wil ik wel geven van mijn eigen. HET HOMOHUWELIJK!
Fijn dat U inziet dat U niet praat voor alle hetero's. Waarom het homohuwelijk een provocatie zou zijn, zie ik niet in. Ik bedoel, als er iemand het huwelijk gedegradeerd heeft, dan zijn het toch wel de hetero's zeker? Per vier huwelijken zijn er drie scheidingen. En dan maar praten over het heilig en speciale karakter van het huwelijk...
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden