Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Dat is dikke zever. Eén keer op een onbewaakt moment een uitspraak doen (de 'mestkevers' van Patrick Dewael), is iets helemaal anders dan systematisch, bericht na bericht, het woord moslim te linken aan 'kanker' of 'kakkerlakken'. Dat ook maar één politicus systematisch op die manier zou spreken over 1/4 van de Vlamingen is onzin en dat weet je best. Afgaande op het laatst door jou geposte bericht, ga je gewoon door met je haatverspreiding want opnieuw spreek je heel beledigend over 'de moslimkakkerlakken'.
|
De Gucht mijn beste, De Gucht.
En lees mijn posts eens volledig en niet enkel maar de eerste regel, dan zou je ook Marc Eyskens zijn tegengekomen die sprak van "hoe krijgen we dat ooit uitgeroeid".
Wat roei je uit? Een plaag. En wie schakel je dan in plagenbestrijders.
Dus om een plaag van reuzenkakkerlakken en hun verwerpelijk ideeëngoed te bestrijden heb je een Rentokill+ nodig.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Wreker on 21-09-2005 at 23:32
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Dat is dikke zever. Eén keer op een onbewaakt moment een uitspraak doen (de 'mestkevers' van Patrick Dewael), is iets helemaal anders dan systematisch, bericht na bericht, het woord moslim te linken aan 'kanker' of 'kakkerlakken'. Dat ook maar één politicus systematisch op die manier zou spreken over 1/4 van de Vlamingen is onzin en dat weet je best. Afgaande op het laatst door jou geposte bericht, ga je gewoon door met je haatverspreiding want opnieuw spreek je heel beledigend over 'de moslimkakkerlakken'.
|
De Gucht mijn beste, De Gucht.
En lees mijn posts eens volledig en niet enkel maar de eerste regel, dan zou je ook Marc Eyskens zijn tegengekomen die sprak van "hoe krijgen we dat ooit uitgeroeid".
Wat roei je uit? Een plaag. En wie schakel je dan in plagenbestrijders.
Dus om een plaag van reuzenkakkerlakken en hun verwerpelijk ideeëngoed te bestrijden heb je een Rentokill+ nodig.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
De Gucht mijn beste, De Gucht.[/size] |
[/edit]