Sharon heeft volgens Liqud zwakte vertoond door Gaza te ontruimen.. Volgens mij was het wel een slimme zet.
Wat hij ook moet doen is : de muur afmaken om hermetisch afgesloten te worden van de arme domme moslims, ALLE arabieren die in Israel wonen uitwijzen naar Gaza en live happily ever after in een veilige Israel

Jerusalem krijgen de palestijnen wel nooit terug; das een feit.
Akol beseder Apocalyps ? :o[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Shizie on 22-09-2005 at 09:53
Reason:
--------------------------------
Sharon heeft volgens Liqud zwakte vertoond door Gaza te ontruimen.. Volgens mij was het wel een slimme zet.
Wat hij ook moet doen is : de muur afmaken om hermetisch afgesloten te worden van de arme domme moslims, ALLE arabieren die in Israel wonen uitwijzen naar Gaza en live happily ever after in een veilige Israel Jerusalem krijgen de palestijnen wel nooit terug; das een feit.
Akol beseder Apocalyps ? :o[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Wat hij ook moet doen is : de muur afmaken, ALLE arabieren die in Israel wonen uitwijzen naar Gaza en live happily ever after in een veilige Israel Jerusalem krijgen de palestijnen wel nooit terug; das een feit.
Akol beseder Apocalyps ? :o[/size] |
[/edit]