Citaat:
Cabeza de wikingo.
Dank U wel, mijnheer de narcist! - Misschien wil jij je onmacht op deze manier bewijzen
|
Nee hoor, ik scheld niet. Het schelden laat juist blijken dat je ONmachtig bent.
Maar ik begrijp je positie wel. Je kunt het niet meer aan, omdat ik teveel druk op je zet? Je kunt het niet meer aan, omdat er te veel moslims om je heen zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo
 Gaat het nog een beetje, Mr. Brains?
|
Met mij is alles goed. maar wat jou betreft.. daar heb ik echt mijn twijfels over.
Citaat:
Wat las ik een 1 jaar geleden in de krant "De Morgen" - toch niet bepaald een rechtse krant. Amper 5 % van de allochtonen vatten hogere studies aan.
Vraag gewoon aan een student in Leuven of Gent hoeveel Turken en Marokkanen er in zijn jaar zitten? Neem de proef op de som...
|
Ten eerst las je dat 1 jaar geleden in de krant. De aantal zal dus sowieso gegroeid zijn na een 1 hele jaar.
Ten tweede beweer je dat 5 % van de allochtonen hogere studies aanvatten.. Is dat de 5% in - een hoge school, - een stad, - het hele regio, - het hele land of heel europa?
Ten derde, een allochtoon is niet alleen een Marokkaan of Turk. Er zijn der nog duizenden andere nationaliteit.
TheBrains.