Jullie kunnen het maar niet laten om naar beneden te stampen en verdeeldheid te zaaien onder de bevolking hé. Met het geld dat men besteedt aan die "nutteloze" multiculturele projecten zal men het probleem kunnen oplossen. Tja, als je dat gelooft. Het is gewoon schandalig de suggestie te wekken dat allochtonen voorgetrokken worden bij de zoektocht naar een sociale woning als autochtone Gentenaars. Dit is een leugen van de bovenste plank. Van de Eynde weet dit even goed als jij en ik.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 22-09-2005 at 12:07
Reason:
--------------------------------
Jullie kunnen het maar niet laten om naar beneden te stampen en verdeeldheid te zaaien onder de bevolking hé. Met het geld dat men besteedt aan die "nutteloze" multiculturele projecten zal men het probleem kunnen oplossen. Tja, als je dat gelooft. Het is gewoon schandalig de suggestie te wekken dat allochtonen voorgetrokken worden bij de zoektocht naar een sociale woning als autochtone Gentenaars. Dit is een leugen van de bovenste plank. Van de Eynde weet dit even goed als jij en ik.[/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 22-09-2005 at 11:57
Reason:
Jullie kunnen het maar niet laten om naar beneden te stampen en verdeeldheid te zaaien onder de bevolking hé. Met het geld dat men besteedt aan die "nutteloze" multiculturele projecten zal men het probleem kunnen oplossen. Tja, als je dat gelooft. Het is gewoon schandalig de suggestie te wekken dat allochtonen voorgetrokken worden bij de zoektocht naar een sociale woning als autochtone Gentenaars. Dit is een leugen van de bovenste plank. Van de Eynde weet dit even goed als ik.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Jullie kunnen het maar niet laten om naar beneden te stampen en verdeeldheid te zaaien onder de bevolking hé. Met het geld dat men besteedt aan die "nutteloze" multiculturele projecten zal men het probleem kunnen oplossen. Tja, als je dat gelooft. Het is gewoon schandalig de suggestie te wekken dat allochtonen voorgetrokken worden bij de zoektocht naar een sociale woning als autochtone Gentenaars. Dit is een leugen van de bovendste plank. Van de Eynde weet dit even goed als ik.[/size] |
[/edit]