|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=kaatd] Wat die aanslagen met Iran te maken hebben, ontgaat me ten enenmale. Als je bewijzen hebt dat die aanslagen vanuit Iran komen, toon dat dan aan. Bij mijn weten zijn de aanslagen in Londen gepleegd door jonge Britten en die in Madrid door Marrokanen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Volgens de verklaringen van de mensen die de aanslagen hebben gepleegd, ligt de situatie in Palestina en de deelname aan de oorlog in Irak aan de basis van de aanslagen.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
De ideologie van Iran is dezelfde als die van diegenen die de anslagen hebben gepleegd. Het zijn overigens geen Britten, maar Pakistanen geweest, die de aanslagen in Londen hebben gepleegd. Iran heeft hetzelfde probleem met de situatie in Palestina als de aanslagplegers, en wenst Israël van de kaart te vegen.
De Europese houding ten opzichte van Irak is correct gebleken: er waren geen massavernietigingswapens, Saddam Hoessein schikte zich naar de controles en er was geen link met terrorisme. Als je gelijk hebt, hoef je je houding niet aan te passen.
Nu vertelt de VS ons krak hetzelfde verhaal over Iran, met name de massavernietigingswapens en het terrorisme en gij gelooft het alweer. Je mag best kritisch staan ten opzichte van theocratische regimes, maar je mag wat mij betreft even kritisch zijn ten opzichte van de VS. Wat zij doen is niet in jouw belang en ik begrijp niet goed waarom je hun belang zou willen verdedigen. Ze hebben jou daarvoor trouwens niet nodig hoor.
|
Ik verdedig het belang van de VS helemaal niet. Als ik iemand al niet vertrouw, dan is het de VS. Het enige wat ik probeer aan te tonen is, dat de knuffelpolitiek van Europa evenmin geholpen heeft als de opstelling van de VS.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Cynikus on 23-09-2005 at 11:17
Reason:
--------------------------------
[quote=kaatd]Wat die aanslagen met Iran te maken hebben, ontgaat me ten enenmale. Als je bewijzen hebt dat die aanslagen vanuit Iran komen, toon dat dan aan. Bij mijn weten zijn de aanslagen in Londen gepleegd door jonge Britten en die in Madrid door Marrokanen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Volgens de verklaringen van de mensen die de aanslagen hebben gepleegd, ligt de situatie in Palestina en de deelname aan de oorlog in Irak aan de basis van de aanslagen.
Citaat:
|
De ideologie van Iran is dezelfde als die van diegenen die de anslagen hebben gepleegd. Het zijn overigens geen Britten, maar Pakistanen geweest, die de aanslagen in Londen hebben gepleegd. Iran heeft hetzelfde probleem met de situatie in Palestina als de aanslagplegers, en wenst Israël van de kaart te vegen.
De Europese houding ten opzichte van Irak is correct gebleken: er waren geen massavernietigingswapens, Saddam Hoessein schikte zich naar de controles en er was geen link met terrorisme. Als je gelijk hebt, hoef je je houding niet aan te passen.
Nu vertelt de VS ons krak hetzelfde verhaal over Iran, met name de massavernietigingswapens en het terrorisme en gij gelooft het alweer. Je mag best kritisch staan ten opzichte van theocratische regimes, maar je mag wat mij betreft even kritisch zijn ten opzichte van de VS. Wat zij doen is niet in jouw belang en ik begrijp niet goed waarom je hun belang zou willen verdedigen. Ze hebben jou daarvoor trouwens niet nodig hoor.
|
Ik verdedig het belang van de VS helemaal niet. Als ik iemand al niet vertrouw, dan is het de VS. Het enige wat ik probeer aan te tonen is, dat de knuffelpolitiek van Europa evenmin geholpen heeft als de opstelling van de VS.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Wat die aanslagen met Iran te maken hebben, ontgaat me ten enenmale. Als je bewijzen hebt dat die aanslagen vanuit Iran komen, toon dat dan aan. Bij mijn weten zijn de aanslagen in Londen gepleegd door jonge Britten en die in Madrid door Marrokanen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
|
Ik verdedig het belang van de VS helemaal niet. Als ik iemand al niet vertrouw, dan is het de VS. Het enige wat ik probeer aan te tonen is, dat de knuffelpolitiek van Europa evenmin geholpen heeft als de opstelling van de VS.[/size] |
[/edit]
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
|
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 23 september 2005 om 10:17.
|