Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
Als Antwerpse ben ik het grondig beu dat die Vlamingen van over 't water ons hier heel de tijd de les komen spellen. Antwerpen hoort historisch gezien helemaal niet bij Vlaanderen. Als FDW het karakter van Antwerpen niet interessant vindt, dat hij dan terug gaat naar waar hij vandaan gekomen is. Brugge dus. Die achterlijke Vlamingen moeten zich hier niet komen moeien.
Verder ben ik ook de geldtransferts van Antwerpen naar Vlaanderen beu. Elke jaar stromen er gigantische fortuinen vanuit de Antwerpse haven en industrie naar Vlaanderen. Die transferts maken zogezegd deel uit van een Vlaamse solidariteit, maar het is allemaal eenrichtingsverkeer. Antwerpen kan dat geld beter zelf gebruiken, er zijn in Antwerpen veel noden. Waarom moet ons zuurverdiende geld naar Vlaanderen versast worden?
Daarom wil ik in Antwerpen overgaan tot de oprichting van het Bourgondisch Belang. We zullen ijveren voor de afscheiding van Antwerpen, Brabant en Limburg van Vlaanderen. Antwerpen, Brabant en Limburg moeten een onafhankelijke staat worden, zoals het dat vroeger was, bij voorkeur samen met het Prinsbisdom Luik.
Laat die Vlamingen oprotten. Het is een lui en achterlijk volkje. Allemaal profiteurs ook. Wij willen een Bourgondiche staat met een Bourgondsiche regering en een Bourgondsiche levensstijl! En Antwerpen als hoofdstad. Of zoiets...
|
Dat is gesproken zie. Richt maar op. Wanneer je de meerderheid hebt kan je daar idd werk van maken. Ik steun je dan.