Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De ondergang van het Vl-nat. is duidelijk: ondanks massale en dagelijkse media-aandacht kreeg de meest Vlaams-nationale partij (NVA) nog geen 5% van de kiezers bijeen.
Het Vlaams Blok voert hoofdzakelijk campagne over veiligheid en migranten. Niet alle VB-stemmers zijn Vlaams-nationalisten. Het schijnt zelfs een minderheid te zijn volgens een enquête van een maand geleden!
De B.U.B. daarentegen deed voor de eerste keer mee en haalde zonder media-aandacht 10.000 stemmen !
|
De ondergang van het Vlaamsnationalisme komt er weldra aan! De grootse unitaire partij met zijne leider Hans zal dra het land besturen! 8)
De volgende dag bekijkt Hans de verkiezingsuitslagen nog eens en begint zich dan ernstige vragen te stellen bij zijn mentale gezondheid. 
|
Dat zou dan natuurlijk wel betekenen dat Hans de feiten (en niet zijn sprookjeswereld) onder ogen zou moeten zien. Ik denk dat jij nu aan het dromen bent, Alpina   
|
Inderdaad, ik mag me niet te veel wijs maken, we hebben het hier uiteindelijk nog altijd over het opperhoofd van de BUB! 8)