Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Maar wat mij wel interesseert is die onophoudelijke laster en eerroof tegenover mij en AL de VLAAMS BLOK kiezers, en daardoor voel ik mij verplicht om tegenover jou te reageren.
|
Ik haal het Vlaams Blok en al wat extreem- tot ultra rechts is, op mijn -volkomen legale- wijze door de mangel. Ik doe dit al 7 jaren, en niets of niemand kan en zal mij beletten om dit verder te blijven doen!
Als je mijn informatiecampagne wilt bekampen, doe dat dan op inhoudelijke wijze, en niet op een persoonlijke haatcampagne tegen mij en/of mijn familie. Weerleg de feiten, counter mij met argumenten, maar laat mijn familie er vantussen.
Ik denk niet dat jij het ook leuk zou vinden als ik jouw privéleven op het internet uit de doeken zou doen, en dat alleen omdat ik tegen het Vlaams Blok ben.
|
Laat me niet lachen, hoe kunnen wij uw leugens nu tegengaan met andere feiten als gij allemaal die feiten zelf verzint of bestaande feiten zwaar overdrijft, als jij verderdoet met uw overdreven haatcampagne tov het Vlaams Blok vind ik het maar normaal dat Ambetanterik verderdoet met uw verleden bekend te maken en aan uw reactie te zien moet dat wel een heel erg verleden zijn!