Stel volgend jaar tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen: het VB behaalt samen met enkele overlopers uit NVA en VLD en de Coveliers-partij een meerderheid. Wat zullen hun eerste concrete beleidsmaatregelen zijn, hoe worden de postjes verdeeld? Hoe zullen ze de migrantenproblematiek en veiligheidsprobleem oplossen? Ik kijk er nu al vol spanning naar uit hoe ze het hele gamma aan hooggespannen verwachtingen en beloften zullen inlossen... dan breekt het moment van de waarheid aan voor het VB, en eigenlijk voor België als geheel.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by tomm on 26-09-2005 at 01:48
Reason:
--------------------------------
Stel volgend jaar tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen: het VB behaalt samen met enkele overlopers uit NVA en VLD en de Coveliers-partij een meerderheid. Wat zullen hun eerste concrete beleidsmaatregelen zijn, hoe worden de postjes verdeeld? Hoe zullen ze de migrantenproblematiek en veiligheidsprobleem oplossen? Ik kijk er nu al vol spanning naar uit hoe ze het hele gamma aan hooggespannen verwachtingen en beloften zullen inlossen... dan breekt het moment van de waarheid aan voor het VB, en eigenlijk voor België als geheel.[/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by tomm on 26-09-2005 at 01:46
Reason:
Stel volgend jaar tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen: het VB behaalt samen met enkele overlopers uit NVA en VLD en de Coveliers-partij een meerderheid. Wat zullen hun eerste concrete beleidsmaatregelen zijn, hoe worden de postjes verdeeld? Hoe zullen ze de migrantenproblematiek en veiligheidsprobleem oplossen? Ik kijk er nu al vol spanning naar uit hoe ze het hele gamma aan hooggespannen verwachtingen en beloften zullen inlossen...[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Stel volgend jaar tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen: het VB behaalt samen met enkele overlopers uit NVA en VLD en de Coveliers-partij een meerderheid. Wat zullen hun eerste concrete beleidsmaatregelen zijn, hoe worden de postjes verdeeld? Hoe zullen ze de migrantenproblematiek en veiligheidsprobleem oplossen? Ik kijk er nu al vol spanning naar uit...[/size] |
[/edit]