Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb het al eerder gezegd dat qua ethisch programma het AEL op dezelfde lijn zit zoals het Vlaams Blok, maar hiermee slaat hij alle deuren definitief achter zich dicht.
|
Weeral het AEL vergelijken met het Vlaams Blok hé, ik vraag me af waarom, het één is een normale partij(=VB) terwijl het andere meer wegheeft van een terreurorganisatie(=AEL)
|
Jazeker, en zoals ik al zei op ethisch vlak zijn er treffende paralellen. Wie zich nog het debat herinnerd tussen FDW en Abu Jah Jah o.m. over homosexualiteit kon vaststellen dat ze het beiden opvallend eensgezind waren.
Ps: ik vind het Blok geen normale partij, en gezien de opvallende aanwezigheid van ex-VMO-leden, Voorposters en NSV'rs (en erger) bij de VB mandatarissen, ben ik eerder geneigd te spreken over het VB als een terroristenbende in maatpak die gewoon zitten te wachten op een goede gelegenheid om weer even terug in hun oude combatschoenen te springen.
Ps2: tot op heden heb ik bij het AEL nog geen enkele reden om deze beweging als een terroristenorganisatie af te doen. Maar ik sluit niet uit dat Abu Jah Jah op termijn dat idee wel eens in zijn hoofd zou kunnen halen.
|
Dan zijn vele partijen gelijk hoor, ik ken standputen die zowel bij andere partijen voorkomen en ook bij het Blok, dus die staan dan volgens u ook gelijk bij AEL...