Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Eerst staken en dan praten.
Eerst schieten en dan vragen.
Als lid van het ABVV meen ik geloofwaardige kritiek te mogen uiten, anders dan de neocon-vuilbekkers die hun metaforen liever uit de psychiatrie halen
Xavier Verboven doet als Bush en gaat het alleen.
Het wordt tijd dat ze daar eens een goedwerkende koepel installeren, bij de vakbonden, zodat het verdeel en heers achter de rug geraakt.
Laat ze daarvoor het lidgeld maar eens 'lichtjes' verhogen...
|
Natuurlijk zullen de ABVV-pamperfielen vragen dat hun 'li
ggeld' wordt verhoogd... want hoe kunnen ze anders het verhoogde li
dgeld betalen?[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 29-09-2005 at 10:19
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Als lid van het ABVV meen ik geloofwaardige kritiek te mogen uiten, anders dan de neocon-vuilbekkers die hun metaforen liever uit de psychiatrie halen
Het wordt tijd dat ze daar eens een goedwerkende koepel installeren, bij de vakbonden, zodat het verdeel en heers achter de rug geraakt.
|
Natuurlijk zullen de ABVV-pamperfielen vragen dat hun 'liggeld' wordt verhoogd... want hoe kunnen ze anders het verhoogde lidgeld betalen?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Natuurlijk zullen de ABVV-pamperfielen vragen hun 'liggeld' te verhogen... want hoe kunnen ze anders het verhoogde lidgeld betalen?[/size] |
[/edit]