schorsing van uitkering kan bovendien gemeld worden op info(at)vierdewereldsyndicaat.org. Wij zijn solidair met alle geschorste werklozen ( behalve de madammen vd doctoor die geschorst werden natuurlijk), hebben geen geld om uit te delen maar zijn wel bereid om verantwoordelijken aan hun oren te gaan trekken. Daarnaast kan men inzake bij ons ook gewoon advies bekomen van ervaringdeskundigen. Ikzelf werd ook in het verleden geschorst en ben daar niet beschaamd over. Degenen die mij schorsten en daarmee een cultuurfascistische schending van de menserechten bedreven moeten immers beschaamd zijn ![edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by King of beggars and fleas on 29-09-2005 at 10:32
Reason:
--------------------------------
schorsing van uitkering kan bovendien gemeld worden op info(at)vierdewereldsyndicaat.org. Wij zijn solidair met alle geschorste werklozen ( behalve de madammen vd doctoor die geschorst werden natuurlijk), hebben geen geld om uit te delen maar zijn wel bereid om verantwoordelijken aan hun oren te gaan trekken. Daarnaast kan men inzake bij ons ook gewoon advies bekomen van ervaringdeskundigen. Ikzelf werd ook in het verleden geschorst en ben daar niet beschaamd over. Degenen die mij schorsten en daarmee een cultuurfascistische schending van de menserechten bedreven moeten immers beschaamd zijn ![/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by King of beggars and fleas on 29-09-2005 at 10:23
Reason:
schorsing van uitkering kan bovendien gemeld worden op info(at)vierdewereldsyndicaat.org. Wij zijn solidair met alle geschorste werklozen ( behalve de madammen vd doctoor die geschorst werden natuurlijk), hebben geen geld om uit te delen maar zijn wel bereid om verantwoordelijken aan hun oren te gaan trekken. Daarnaast kan men inzake bij ons ook gewoon advies bekomen van ervaringdeskundigen. Ikzelf werd ook in het verleden geschorst en ben daar niet beschaamd over. Degenen die mij schorsten moeten immers beschaamd zijn ![/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by King of beggars and fleas on 29-09-2005 at 10:21
Reason:
schorsing van uitkering kan bovendien gemeld worden op info(at)vierdewereldsyndicaat.org. Wij zijn solidair met alle geschorste werklozen ( behalve de madammen vd doctoor die geschorst werden natuurlijk), hebben geen geld om uit te delen maar zijn wel bereid om verantwoordelijken aan hun oren te gaan trekken.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
schorsing van uitkering kan bovendien gemeld worden op [email protected]. Wij zijn solidair met alle geschorste werklozen ( behalve de madammen vd doctoor die geschorst werden ), hebben geen geld om uit te delen maar zijn wel bereid om verantwoordelijken aan hun oren te gaan trekken.[/size] |
[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 september 2005 om 09:32.
|