Los bericht bekijken
Oud 29 september 2005, 10:12   #43
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Dit zeg ik niet, dit zegt de wet. Volgens mij is er nog altijd geen anti-terrorisme wet zoals in de UK.
Als de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht is en moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan. Ze moeten dringend behandeld worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 29-09-2005 at 11:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dit zeg ik niet, dit zegt de wet. Volgens mij is er nog altijd geen anti-terrorisme wet zoals in de UK.
Als de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht is en moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan. Ze moeten dringend behandeld worden.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 29-09-2005 at 11:12
Reason:

Citaat:
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht isen moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Als voor de gemeenschap de wet niet meer aanvoelt als recht en rechtvaardig dan moet de politiek er dringend voor zorgen dat die wet aangepast wordt.
Zowat iedereen in Vlaandren heeft al gezegd dat die snel-belg-wet slecht isen moet aangepast worden. Maar het gebeurt niet!!
Intussen vragen linkse maatschappijverbeteraars zich af hoe ze de verrechtsing van de samenleving kunnen tegengaan.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door luc broes : 29 september 2005 om 10:13.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden