29 september 2005, 10:46
|
|
Minister
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
vrt; het journaal: één en al allochtonen: Farid Le fou, Irak,...; Thuis; de excuusallochtonen Mo en Aîscha; Het leven zoals het is: inspecteurs: komen bijna alleen maar allochtonen in voor!; Koppen: ook veel allochtoonse kwesties in voor; De slimste mens; Gelatin kojak; de lotto-uitslagen; een allochtoonse presentatrice,...
|
Die mensen die u opnoemt die werken wel eerlijk voor hun geld, daar heb ik geen problemen mee. Want die mensen zijn zeker geen profiteurs of criminelen.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by axel nort on 29-09-2005 at 11:48
Reason:
--------------------------------
Citaat:
vrt; het journaal: één en al allochtonen: Farid Le fou, Irak,...; Thuis; de excuusallochtonen Mo en Aîscha; Het leven zoals het is: inspecteurs: komen bijna alleen maar allochtonen in voor!; Koppen: ook veel allochtoonse kwesties in voor; De slimste mens; Gelatin kojak; de lotto-uitslagen; een allochtoonse presentatrice,...
|
Die mensen die u opnoemt die werken wel eerlijk voor hun geld, daar heb ik geen problemen mee. Want die mensen zijn zeker geen profiteurs of criminelen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Die mensen die u opnoemt die werken wel eerlijk voor hun geld, daar heb ik geen problemen mee. Want die mensen zijn zeker profiteurs of criminelen.[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 29 september 2005 om 10:48.
|
|
|