Los bericht bekijken
Oud 30 september 2005, 10:38   #277
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Nee nee, maar een ander, die wel wil studeren, moet zich wel schamen natuurlijk.

Ik ken ook zo iemand die constant zich te kakken op studenten. Maar die doet natuurlijk enkel omdat 'm gefrustreerd is dat hijzelf niet heeft kunnen studeren. Jaloezie uitwerken in frustratie, dat is pas beschamend.

Allez, begin nu maar weer te ontkennen.
Ge moet u niet schamen als je werkelijk voor iets gaat. Maar tot nu toe durven de meesten dat zelfs hier nog niet zeggen. Ze blijven daar een beetje vaag over en schermen zich af "met het is toch mijn recht" en van die dingen maar zo blijf je wel bezig u te verstoppen meestal en excuses te verzinnen.
Wie van de studenten of afgestudeerden is gebaat bij al die gasten die rondom hun zwermen en meestal toch een negatief imago verspreiden op die manier omdat ze gewoon alle jaren iets anders hebben gedaan. Dat zijn stielbedervers op jullie niveau, je zal er waarschijnlijk ook veel zo kennen.

Maar degenen die zeggen kijk ik ga dat of dat gaan leren omdat het hun echt boeit en daar dan in dat gebied ook gaan werken dat is goed.
Zo zijn er wel niet veel tegenwoordig.