Het ziet er naar uit dat ge het boek of de film niet goed bekeken hebt hé vriend.
Hij werd opgejaagd door de Bokken, een klopgroep die de conservatieve hoge klasse verdedigde. Klopgroep. Zoals in Sturm-Abteilung.
Neen, het AFF doet nog beter... laf, gemaskerd en gewapend
En hij had schrik om zijn ziel te verliezen, daarom ging hij niet naar de sossen. Maar ze trokken wel aan de zelfde kar. Ze verhaalden beiden de ellende die er in aalst voorkwam.
tegenwoordig is er enkel het VLAAMS BELANG dat de arbeiders verdedigt... de sossen zitten in de salons en chique tavernes en pubs...
Het Vlaams Belang wentelt zich voor de zoveelste keer in zelfbeklag. Dat zij het meeste tieren, uitschelden en fillibusteren komt hier niet ter sprake.
fillibusteren zoals Jean-Marie Dedecker zeker...
Mietjes!
bekijk u eens in de spiegel
Mensen die dwepen met Hitler, negationisten, alle-niet-bleekscheten-buiten, zijn volgens mij per definitie volksmisleiders. Despoten: Zoals Van Hecke, Dewinter, Annemans? Wie komt er ooit naast die kliek te staan? Niemand.
zeveraar... ik durf er gerust naast gaan staan hoor... er zit ander krapuul in de politiek dan mensen van het Vlaams Belang !
Ik wist niet eens dat een VB'er normsbesef had.
Veel meer dan in de PS !!!!!!!
Blijft het feit dat Vlaanderen in vergelijking met toen, 100% meer zelfbestuur heeft gekregen. We hebben een Vlaams parlement, Vlaamse volksvertegenwoordigers, ...
O? Wat zijn de sociale (en christen-democratische) standpunten van het VB?
lees het programma...
Amnestie? Na WOII ?
ja, hoe lang moet dat nog duren... dat is meer dan levenslang...
Vervlaamsen van de universiteiten is voltrokken.
Gelukkig maar voor de vele Vlamingen... maar daar ben jij precies nog niet geweest... comministje svetlana