Los bericht bekijken
Oud 30 september 2005, 11:49   #91
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Maar goed, de tijd is gekomen om het VB te laten meeregeren in Antwerpen, de huidige situatie is onhoudbaar. Laat hen eens zien of ze al hun beloftes kunnen waarmaken. Als ze het niet kunnen betekent dat het begin van het einde van het VB fenomeen, als ze het wel kunnen wordt Antwerpen veiliger. Maar er zijn genoeg redenen om aan te nemen dat ze het niet zullen kunnen, net als hun broeders in Frankrijk, Oostenrijk of Italië. Misschien na een VB-intermezzo zullen de andere partijen wakker schieten en iets doen aan de veiligheidsproblemen in Antwerpen en de rest van België. Ik ben net terug van een week Frankrijk voor m'n werk, onvoorstelbaar het verschil met België! Politie heeft er veel meer gezag dan bij ons, is veel nadrukkelijker aanwezig, indrukwekkender ook met automatische vuurwapens, het minste wangedrag wordt hardhandig gestopt, er is een absolute nul-tolerantie tegenover drugs, vandalisme en criminaliteit. Nochtans wordt Frankrijk niet geleid door extreem-rechts, dus dat is geen voorwaarde om orde op zaken te stellen. Parijs, Rijsel en Lyon hebben een links bestuur. Ik geloof ook niet dat de politie de macht van het kapitaal beschermt, de eerste slachtoffers van straatcriminaliteit zijn de arme sukkels die nergens anders kunnen wonen, niet de bourgeois die een dikke villa in Brasschaat gekocht hebben.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by tomm on 30-09-2005 at 12:52
Reason:
--------------------------------

Maar goed, de tijd is gekomen om het VB te laten meeregeren in Antwerpen, de huidige situatie is onhoudbaar. Laat hen eens zien of ze al hun beloftes kunnen waarmaken. Als ze het niet kunnen betekent dat het begin van het einde van het VB fenomeen, als ze het wel kunnen wordt Antwerpen veiliger. Maar er zijn genoeg redenen om aan te nemen dat ze het niet zullen kunnen, net als hun broeders in Frankrijk, Oostenrijk of Italië. Misschien na een VB-intermezzo zullen de andere partijen wakker schieten en iets doen aan de veiligheidsproblemen in Antwerpen en de rest van België. Ik ben net terug van een week Frankrijk voor m'n werk, onvoorstelbaar het verschil met België! Politie heeft er veel meer gezag dan bij ons, is veel nadrukkelijker aanwezig, indrukwekkender ook met automatische vuurwapens, het minste wangedrag wordt hardhandig gestopt, er is een absolute nul-tolerantie tegenover drugs, vandalisme en criminaliteit. Nochtans wordt Frankrijk niet geleid door extreem-rechts, dus dat is geen voorwaarde om orde op zaken te stellen. Parijs, Rijsel en Lyon hebben een links bestuur. Ik geloof ook niet dat de politie de macht van het kapitaal beschermt, de eerste slachtoffers van straatcriminaliteit zijn de arme sukkels die nergens anders kunnen wonen, niet de bourgeois die een dikke villa in Brasschaat gekocht hebben.[/size]

[size=1]After edit by tomm on 30-09-2005 at 12:51
Reason:

Maar goed, de tijd is gekomen om het VB te laten meeregeren in Antwerpen, de huidige situatie is onhoudbaar. Laat hen eens zien of ze al hun beloftes kunnen waarmaken. Als ze het niet kunnen betekent dat het begin van het einde van het VB fenomeen, als ze het wel kunnen wordt Antwerpen veiliger. Maar er zijn genoeg redenen om aan te nemen dat ze het niet zullen kunnen, net als hun broeders in Frankrijk, Oostenrijk of Italië. Misschien na een VB-intermezzo zullen de andere partijen wakker schieten en iets doen aan de veiligheidsproblemen in Antwerpen en de rest van België. Ik ben net terug van een week Frankrijk voor m'n werk, onvoorstelbaar het verschil met België! Politie heeft er veel meer gezag dan bij ons, is veel nadrukkelijker aanwezig, indrukwekkender ook met automatische vuurwapens, het minste wangedrag wordt hardhandig gestopt, er is een absolute nul-tolerantie tegenover drugs. Nochtans wordt Frankrijk niet geleid door extreem-rechts, dus dat is geen voorwaarde om orde op zaken te stellen. Parijs, Rijsel en Lyon hebben een links bestuur. Ik geloof ook niet dat de politie de macht van het kapitaal beschermt, de eerste slachtoffers van straatcriminaliteit zijn de arme sukkels die nergens anders kunnen wonen, niet de bourgeois die een dikke villa in Brasschaat gekocht hebben.[/size]

[size=1]After edit by tomm on 30-09-2005 at 12:50
Reason:

Maar goed, de tijd is gekomen om het VB te laten meeregeren in Antwerpen, de huidige situatie is onhoudbaar. Laat hen eens zien of ze al hun beloftes kunnen waarmaken. Als ze het niet kunnen betekent dat het begin van het einde van het VB fenomeen, als ze het wel kunnen wordt Antwerpen veiliger. Maar er zijn genoeg redenen om aan te nemen dat ze het niet zullen kunnen, net als hun broeders in Frankrijk, Oostenrijk of Italië. Misschien na een VB-intermezzo zullen de andere partijen wakker schieten en iets doen aan de veiligheidsproblemen in Antwerpen en de rest van België. Ik ben net terug van een week Frankrijk voor m'n werk, onvoorstelbaar het verschil met België! Politie heeft er veel meer gezag dan bij ons, is veel nadrukkelijker aanwezig, indrukwekkender ook met automatische vuurwapens, het minste wangedrag wordt hardhandig gestopt, er is een absolute nul-tolerantie tegenover drugs. Nochtans wordt Frankrijk niet geleid door extreem-rechts, dus dat is geen voorwaarde om orde op zaken te stellen. Parijs en Lyon hebben een links bestuur. Ik geloof ook niet dat de politie de macht van het kapitaal beschermt, de eerste slachtoffers van straatcriminaliteit zijn de arme sukkels die nergens anders kunnen wonen, niet de bourgeois die een dikke villa in Brasschaat gekocht hebben.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Maar goed, de tijd is gekomen om het VB te laten meeregeren in Antwerpen, de huidige situatie is onhoudbaar. Laat hen eens zien of ze al hun beloftes kunnen waarmaken. Als ze het niet kunnen betekent dat het begin van het einde van het VB fenomeen, als ze het wel kunnen wordt Antwerpen veiliger. Maar er zijn genoeg redenen om aan te nemen dat ze het niet zullen kunnen, net als hun broeders in Frankrijk, Oostenrijk of Italië. Misschien na een VB-intermezzo zullen de andere partijen wakker schieten en iets doen aan de veiligheidsproblemen in Antwerpen en de rest van België. Ik ben net terug van een week Frankrijk voor m'n werk, onvoorstelbaar het verschil met België! Politie heeft er veel meer gezag dan bij ons, is veel nadrukkelijker aanwezig, indrukwekkender ook met automatische vuurwapens, het minste wangedrag wordt hardhandig gestopt, er is een absolute nul-tolerantie tegenover drugs. Nochtans wordt Frankrijk niet geleid door extreem-rechts, dus dat is geen voorwaarde om orde op zaken te stellen. Ik geloof ook niet dat de politie de macht van het kapitaal beschermt, de eerste slachtoffers van straatcriminaliteit zijn de arme sukkels die nergens anders kunnen wonen, niet de bourgeois die een dikke villa in Brasschaat gekocht hebben.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tomm : 30 september 2005 om 11:52.
tomm is offline