Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Lees het artikel, dan zal U erachter komen dat het punt juist is dat de campagne opgezet is van boven uit, en dat het dus niet van de basis komt, waarmee ik dus geen uitspraak doe over de gevoelens van die basis.
Het gaat er mij gewoon om dat -als dit doorgaat en moest het waar zijn- het een manifestatie wordt van de overheid, voor de overheid over een overheidsbeleid dat allesbehalve onomstreden is (ook in de VS). En dat is wat er voor mij niet door de beugel kan.
|
Moet ik mijn vraag nog eens herhalen of zal u uw kritiek blijven herhalen tot men u gelijk geeft?
|
Bedoelt U daarmee:
Citaat:
Ik zou willen weten wat men juist bedoelt met 'aangespoord' in het artikel. Het is niet echt duidelijk. Kregen ze een brief? Wat stond juist in de brief?
|
Wel dan weet ik enkel wat er in het artikel staat. En dat is dan weer:
Citaat:
Volgens OC Weekly is de realiteit een beetje anders: ongeveer elk stadje dat een verzoek heeft ingediend om op 4 juli vuurwerk af te steken, is door stafleden van het Pentagon "aangespoord" om de feestelijkheden in het Iraakse oorlogskader te plaatsen.
|
|
Ik heb het artikel ook gelezen.
Ben ook eens gaan kijken naar de Orange County Weekly.
http://www.ocweekly.com/.
Headlines voor vandaag:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OC Weekly
An Anonymous cubicle jockey pleads, “Stop the barfing” in Hey, You!
Nick Schou watches Eddie Quinones avoid eager Anaheim gang cops.
R. Scott Moxley is honored to appear on the DA’s enemies list.
Bob Aul and Matt Coker direct you to OC beaches you can’t use.
Anthony Pignataro counts the dead in Iraq since we won.
In this week's OC Weekly print edition: Play Dick Nichols’ “Spot the Mexican Challenge!”
|
Overduidelijk een magazine dat vooral op pop-art en andere cultuur gericht is.
Daarom dat bij mij dan toch de vraag rijst of dit echt wel zo is. Waarom gaf niemand anders hier gerucht aan? Je hebt met zo'n brief 50% kans dat hij in de handen van een democraat terecht komt (misschien wel meer als 50% als u de laatste verkiezingsuitslagen hanteert als voorbeeld).
Dus: Wat stond er dan letterlijk in die brief? Naar wie ging die brief dan?
Ik ben teleurgesteld dat het behang van limburg dit blaadje als bron aanhaalt.