Wie vinden jullie de meest hatelijke persoon op tv? Ja, ik denk dat de titel van het topic wel genoeg zegt voorzekerst... nu awel, geef maar gauw een lijstje zenne
Siegfried Bracke... sorry zenne, ik vind hem gewoon degoutant... zijn houding, zijn onsubtiel laten blijken van zijn politieke voorkeur dat degoutante strikje... echt alles aan die vent stoort me
zijn terzake collega Phara Daguire
Rob Vanoudenhove...
Bart Raes
Felice
Ivan De Vadder
Luk Alloo
Van Heylen
Vera Dua , Annemie Neyts ( snobgehalte ) , Ceysens VLD ( trutgehalte ) ,
Van Brempt ( hoerachtig gedrag ) , Di Rupo ( flikkerdoeningen ) ,....
De Planckaerts
die "ik vind mezelf grappig" mensen uit "De Rechtvaardige Rechters" en dan vooral Wouter en Bert en dien Van Heylen , om te kotsen, wat een air
er zijn er nog wel, maar ik kan er even niet opkomen

[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Sofietje on 02-10-2005 at 17:09
Reason:
--------------------------------
Wie vinden jullie de meest hatelijke persoon op tv? Ja, ik denk dat de titel van het topic wel genoeg zegt voorzekerst... nu awel, geef maar gauw een lijstje zenne
Siegfried Bracke... sorry zenne, ik vind hem gewoon degoutant... zijn houding, zijn onsubtiel laten blijken van zijn politieke voorkeur dat degoutante strikje... echt alles aan die vent stoort me
Rob Vanoudenhove...
Bart Raes
Felice
Ivan De Vadder
Luk Alloo
Van Heylen
De Planckaerts
die "ik vind mezelf grappig" mensen uit "De Rechtvaardige Rechters" en dan vooral Wouter en Bert en dien Van Heylen , om te kotsen, wat een air
er zijn er nog wel, maar ik kan er even niet opkomen [/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Rob Vanoudenhove...
Bart Raes
Felice
Ivan De Vadder
Luk Alloo
Van Heylen
er zijn er nog wel, maar ik kan er even niet opkomen [/size] |
[/edit]