Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
haha romantiek in de lucht, zal maar bij volle maan eens gaan genieten van de prachtige bossen en de lichtstralen die door de duistere takken schijnen tot me laten doordringen en hoop dan een weerwolfke tegen te komen. Eentje dat zacht is en teder en dat niet op gruwelijke wijze haar klauwen uitstrekt en vernietigend werkt. Maar het bos is zalig om te wandelen en geeft rust en vooral ook s'nachts, de geluiden van het nachtelijk leven, terwijl de maan zijn stralen door het bos verstrooid en het licht in de duisternis mij de weg toont. Mij brengt tot een innerlijke rust een rust die mezelve tot mijzelf brengt.
|
[size=2] morgen gedeeltelijke zonsverduistering - begint om 09.51 uur en bereikt om 11.04 uur zijn hoogtepunt.
vroeg uit de veren dus !
[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|