Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2005, 14:43   #3
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

De meeste (zwaar) gesponsorde kunst en cultuur is het zien niet waard. Pure rommel welke in naam van cultuur gewoon dienen om de vriendjes een luilekker luizeleventje te gunnen zonder zich moe te maken. En ondertussen staan ze nog te kakken op de gewone burger - die nota bene hun loon betaalt - dat ze verzuurd en rascistisch zijn.

De meeste kunstenaars zijn in mijn ogen omhooggeschoten egoïstische verwaande nietsnutten, die vegeteren op de maatschappij en hiervoor totaal geen gebrek van respect aan tonen.

Als ze willen lullen, dan doen ze maar, maar niet met gemeenschapsgeld ![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 03-10-2005 at 15:44
Reason:
--------------------------------

De meeste (zwaar) gesponsorde kunst en cultuur is het zien niet waard. Pure rommel welke in naam van cultuur gewoon dienen om de vriendjes een luilekker luizeleventje te gunnen zonder zich moe te maken. En ondertussen staan ze nog te kakken op de gewone burger - die nota bene hun loon betaalt - dat ze verzuurd en rascistisch zijn.

De meeste kunstenaars zijn in mijn ogen omhooggeschoten egoïstische verwaande nietsnutten, die vegeteren op de maatschappij en hiervoor totaal geen gebrek van respect aan tonen.

Als ze willen lullen, dan doen ze maar, maar niet met gemeenschapsgeld ![/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

De meeste (zwaar) gesponsorde kunst en cultuur is het zien niet waard. Pure rommel welke in naam van cultuur gewoon dienen om de vriendjes een luilekker luizeleventje te gunnen zonder zich moe te maken. En ondertussen staan ze nog te kakken op de gewone burger - die nota bene nog hun loon betaalt - dat ze verzuurd en rascistisch zijn.

Als ze willen lullen, dan doen ze maar, maar niet met gemeenschapsgeld ![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Geertje : 3 oktober 2005 om 14:44.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden