Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2003, 11:17   #5
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Zelfs tegen een overledene kan het pianodinges nalaten te stampen en te kleineren.
Ik heb nergens nagestampt of gekleineerd. Bert Van Boghtout zelf zou trots zijn op zijn biografie in een notedop zoals ik ze hierboven heb geschetst.

Alleen zou ik dat van de rechts-extremisten liefst niet zo in de verf mogen zetten. De reden is duidelijk: de [size=5]rode draad[/size] van de Nieuwe Orde, die loopt vanaf de vooroorlogse vlaamse beweging, doorheen de collaboratie en zo naar het hedendaagse Vlaams Blok, mag niet te dikwijls toegelicht worden

Ik heb inderdaad nooit niks van Bert Van Boghout willen weten, net zoals ik van Were Di, Voorpost, Karel Dillen en zijn ganse bende ook niks moest weten.

Vandaar dat mijn keuze (jan 1978) tussen de VNP (K. Dillen) en VVP (Lode Claes) snel gemaakt was, en ik ook, n�* de ontbinding van de VVP eind 1979 ook nooit naar het Blok ben overgestapt, maar in tegendeel de deur naar mijn Vlaams verleden keihard -en voorgoed- heb dichtgeknald.

En maar draaien en maar bochten maken en maar woelen erg zeer erg.
Dat je er niets met te maken had, was een normale reactie van jou, met wie heb jij eigenlijk wel iets te maken gehad?

Ontkennen en vernederen dè specialiteit van pianodinges.

Vergeet zeker dinsdag niet foto's te gaan nemen, kwestie van je dosiers, er zal veel bekend volk zijn.
Ambetanterik is offline   Met citaat antwoorden