Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2005, 10:36   #4
eur0fighter
Vreemdeling

eur0fighter's schermafbeelding

Standaard

Als ik eerlijk moet zijn, bestaan er veel misverstanden over Turkije die dan als drogredenen worden gebruikt. Zo zegt de site bijvoorbeeld dat er in Turkije geen godsdienstvrijheid bestaat. Integendeel, er zijn zelfs katholieke en protestantse kerken. Het enige verschil is dat als je geboren wordt automatisch het label "godsdienst: Islam" meekrijgt. (die je uiteraard kan veranderen) Als je het mij vraagt is trouwens elke religie BS. Religie is altijd een middel geweest en geen doel.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by eur0fighter on 04-10-2005 at 11:36
Reason:
--------------------------------

Als ik eerlijk moet zijn, bestaan er veel misverstanden over Turkije die dan als drogredenen worden gebruikt. Zo zegt de site bijvoorbeeld dat er in Turkije geen godsdienstvrijheid bestaat. Integendeel, er zijn zelfs katholieke en protestantse kerken. Het enige verschil is dat als je geboren wordt automatisch het label "godsdienst: Islam" meekrijgt. (die je uiteraard kan veranderen) Als je het mij vraagt is trouwens elke religie BS. Religie is altijd een middel geweest en geen doel.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Als ik eerlijk moet zijn, bestaan er veel misverstanden over Turkije die dan als drogredenen worden gebruikt. Zo zegt de site bijvoorbeeld dat er in Turkije geen godsdienstvrijheid bestaat. Integendeel, er zijn zelfs katholieke en protestantse kerken. Het enige verschil is dat als je geboren wordt automatisch het label "godsdienst: Islam" meekrijgt. Als je het mij vraagt is trouwens elke religie BS. Religie is altijd een middel geweest en geen doel.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door eur0fighter : 4 oktober 2005 om 10:36.
eur0fighter is offline   Met citaat antwoorden