Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2005, 14:15   #271
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Woensdag komt er een tweede ronde, geen enkele kandidaat haalde een absolute meerderheid. De Poolse kandidaat haalde de beste score. Verwilghen was pas derde. Verhofstadt, begin maar al iets anders te zoeken voor Verwilghen.

Ps. Mijn patroon zoek nog werkvolk maar ik ga hem niet aanbevelen, kwestie van niet in affront te vallen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 04-10-2005 at 15:38
Reason:
--------------------------------

Woensdag komt er een tweede ronde, geen enkele kandidaat haalde een absolute meerderheid. De Poolse kandidaat haalde de beste score. Verwilghen was pas derde. Verhofstadt, begin maar al iets anders te zoeken voor Verwilghen.

Ps. Mijn patroon zoek nog werkvolk maar ik ga hem niet aanbevelen, kwestie van niet in affront te vallen.[/size]

[size=1]After edit by daiwa on 04-10-2005 at 15:19
Reason:

Woensdag komt er een tweede ronde, geen enkele kandidaat haalde een absolute meerderheid. De Poolse kandidaat haalde de beste score. Verwilghen was pas derde. Verhofstadt begin maar al iets anders te zoeken voor Verwilghen.

Ps. Mijn patroon zoek nog werkvolk maar ik ga hem niet aanbevelen, kwestie van niet in affront te vallen.[/size]

[size=1]After edit by daiwa on 04-10-2005 at 15:19
Reason:

Woensdag komt er een tweede ronde, geen enkele kandidaat haalde een absolute meerderheid. De Poolse kandidaat haalde de beste score. Verwilghen was pas derde. Verhofstadt begin maar al iets anders te zoeken voor Verwilghen.

Ps. Mijn patroon zoek nog werkvolk.[/size]

[size=1]After edit by daiwa on 04-10-2005 at 15:18
Reason:

Ps, Mijn patroon zoek nog werkvolk.[/size]

[size=1]After edit by daiwa on 04-10-2005 at 15:17
Reason:

Woensdag komt er een tweede ronde, geen enkele kandidaat haalde een absolute meerderheid. De Poolse kandidaat haalde de beste score. Verwilghen was pas derde. Verhofstadt begin maar al iets anders te zoeken voor Verwilghen. [/size]

[size=1]After edit by daiwa on 04-10-2005 at 15:16
Reason:

Woensdag komt er een tweede ronde, geen enkele kandidaat haalde een absolute meerderheid. De Poolse kandidaat haalde de beste score. Verwilghen was pas derde. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Woensdag komt er een tweede ronde, geen enkele haalde een absolute meerderheid. De Poolse kandidaat haalde de beste score. Verwilghen was pas derde.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 oktober 2005 om 14:38.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden