Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2005, 15:52   #14
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Jij bent een rare kwibus. Je geeft zelf toe dat dit land niet werkt en je geeft iedereen de raad om te emigreren. Je voelt jezelf een Fransman en je woont trouwens in Frankrijk. Communautaire discussies interesseren je niet. Het is "brol". En toch voel je de drang om hier regelmatig denigrerend commentaar te posten over al wat Vlaams is.

Ik zal een interpretatiepoging doen : jij weet dat België ten dode is opgeschreven, maar toch gun jij de Vlamingen hun onafhankelijkheid niet. Neen, indien België niet werkt moet iedereen maar emigreren maar dat Vlaanderen de logische conclusie trekt uit het falen van België dat mag niet.

Je gunt het hen niet. Uit nijd?
1. Ik geef niet iedereen de raad om te emigreren. Ik vind dat emigratie een andere oplossing is voor de mensen die het beu van België zijn.
2. Ja, ik voel me Fransman. Maar nee, ik leef niet IN Frankrijk. Maar wel MET Frankrijk. Frankrijk boeit me meer dan België. En dan? Waar is het probleem?
3. In België zijn communautaire discussies in het algemeen inderdaad brol. Trouwens, het zijn altijd de Vlamingen die met zo'n zever komen. En na dit, zijn we verbaasd dat het slecht in België gaat?
4. Ik ben niet voor de splitsing van het land; logisch dus dat ik de Vlamingen hun onafhankelijkheid niet gun.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden