Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2005, 11:53   #114
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ze aanvaarden de logica van de federalisering niet, of beter: alleen maar als die hen goed uitkomt. Die logica vraagt dat men zich niet bezighoudt met het grondgebied van de andere. Halle-Vilvoorde behoort volgens de grondwet ondubbelzinning tot het Vlaamse gewest. Nu staat het eenieder vrij de Belgische grondwet en de federalisering in vraag te stellen. Ik ben vragende partij.
Egidius
Ik denk trouwens dat Verhofstadt er expliciet aan toegevoegd heeft dat aan de taalwetten niet geraakt wordt, en dat minderhedenverdrag enkel van kracht wordt na goedkeuring door het vlaamse parlement.

Terloops, het valt me op dat 'goede Belgen' hier altijd anti-Vlaamse standpunten goedkeuren.
De idiotie gaat zelfs zover dat een overwinning van Justine tegen Kim een 'Belgische overwinning' is[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by luc broes on 05-10-2005 at 12:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ze aanvaarden de logica van de federalisering niet, of beter: alleen maar als die hen goed uitkomt. Die logica vraagt dat men zich niet bezighoudt met het grondgebied van de andere. Halle-Vilvoorde behoort volgens de grondwet ondubbelzinning tot het Vlaamse gewest. Nu staat het eenieder vrij de Belgische grondwet en de federalisering in vraag te stellen. Ik ben vragende partij.
Egidius
Ik denk trouwens dat Verhofstadt er expliciet aan toegevoegd heeft dat aan de taalwetten niet geraakt wordt, en dat minderhedenverdrag enkel van kracht wordt na goedkeuring door het vlaamse parlement.

Terloops, het valt me op dat 'goede Belgen' hier altijd anti-Vlaamse standpunten goedkeuren.
De idiotie gaat zelfs zover dat een overwinning van Justine tegen Kim een 'Belgische overwinning' is[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Egidius
Ik denk trouwens dat Verhofstadt er expliciet aan toegevoegd heeft dat aan de taalwetten niet geraakt wordt, en dat minderhedenverdrag enkel van kracht wordt na goedkeuring door het vlaamse parlement.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door luc broes : 5 oktober 2005 om 11:57.
luc broes is offline