Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2005, 15:06   #237
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Hoewel je die zin van alpina ook kan interpreteren als: "ik ga niet omdat de handjes van die mannen van de NSV en consoorten niet al te vast zitten."

Alles is relatief.....
Inderdaad. Bovendien heb ik de indruk dat die tegenbetoging niet zozeer is gericht tegen het seperatistische gedachtengoed maar wel tegen het extreemrechtse gedachtengoed. Aangezien ikzelf weinig sympathie heb voor extreemrechts heb ik dan ook weinig te zoeken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by alpina on 05-10-2005 at 16:07
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Hoewel je die zin van alpina ook kan interpreteren als: "ik ga niet omdat de handjes van die mannen van de NSV en consoorten niet al te vast zitten."

Alles is relatief.....
Inderdaad. Bovendien heb ik de indruk dat die tegenbetoging niet zozeer is gericht tegen het seperatistische gedachtengoed maar wel tegen het extreemrechtse gedachtengoed. Aangezien ikzelf weinig sympathie heb voor extreemrechts heb ik dan ook weinig te zoeken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Alles is relatief.....
Inderdaad. Bovendien denk ik dat die tegenbetoging niet zo zeer is gericht tegen het seperatistische gedachtengoed maar wel tegen het extreemrechtse gedachtengoed. Aangezien ikzelf weinig sympathie heb voor extreemrechts heb ik dan ook weinig te zoeken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door alpina : 5 oktober 2005 om 15:07.
alpina is offline   Met citaat antwoorden