Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Verklaar u nader wat betreft de Vakantiecetnra van Vandelanotte, want je hebt blijkbaar ergens een klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Verklaar u nader wat betreft de 'schandalen' van De Gucht, want je praat in het ijle zonder feiten aan te halen.
Verklaar u nader wat betreft Vandenbroucke. Die heeft nooit geld verbrand.
Laat u wat minder beïnvloeden door het VB en kijk eens naar de feiten.
Een tip voor alle VB-erkers. Leer eens voor jezelf denken.
|
De vakantiecentra die door vandelanotte voor véél geld van de zuilen werden gekocht en later nergens voor bleken te gaan dienen en veel te dik betaald te zijn.
De Gucht: belediging van Nederland (meermaals), belediging van Kongo. Het is een verbetering tov L. Michel maar goed kan je het bezwaarlijk noemen voor een minister BZ.
Vandenbrouke heeft
zelf verklaard 5 miljoen zwart geld te hebben laten 'verbranden'.
Btw: Reynders staat bekend om een crapuleuze voortrekking van franstaligen bij Financiën. En dat departement als geheel staat niet bepaald bekend om zijn competentie of efficiëntie. (niet dat dat
allemaal de schuld van Reynders is, maar na 5 jaar zou je toch verbetering mogen verwachten van een competent minister. Reynders oplossing bestaat erin om de banken (privé-sector) de belastingen te laten innen. ('effectisering' van de belastingschulden))
Ik heb niet de indruk dat u de politiek al langer dan 6 maand volgt.
Ik wil nog zover gaan dat de ministers die u noemt duidelijk tot de 'minst slechten' behoren, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
En er lopen ook types rond als Bert Anciaux (de incompetentie en domheid zelve), Flahaut (openlijk corrupt), Verwilghen (al maanden 0,0 interesse in zijn huidige job), Verhofstadt (de levende leugenaar), Freya ('ik bevolk mijn kabinet met schoolkameraadjes') Vandenbossche, Laurette O (openlijk corrupt), ...
De lat ligt écht heel laag voor het VB om 'evenwaardige' ministers af te leveren.