Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Maar je moet niet iets meegemaakt hebben om te weten dat het beter is.
|
Neen, een glazen bol hebben is tegenwoordig al voldoende. 
|
Zoals jullie toch? Want jullie zeggen ook dat Vlaanderen alleen beter af is. Dat we dan "onze (spreek wel voor jezelf) eigen weg kunnen gaan". Nu dat is pas glazen bol theorie.
|
De huidige situatie is verre van ideaal. Uw unitair België veronderstelt een nauw en onpartijdig samenwerken van Vlamingen en Walen en een nagenoeg perfecte tweetaligheid. U heeft misschien meer geduld dan ik, maar ik wil graag resultaten vòòr ze mij in de grond stoppen. Vlaanderen onafhankelijk, of op zijn minst een confederatie, lijkt mij het enige haalbare alternatief. Daar heb ik geen glazen bol voor nodig.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
|