Ik verzeker je dat er heel wat studenten zuur gaan kijken morgen op de hogeschool gent. Er is zonet uitgebracht dat het merendeel (er zijn natuurlijk uitzonderingen) van de docenten niet zal staken (omdat eigenlijk alleen maar de studenten het slachtoffer zijn hiervan) en dat een aangekondigde staking evenzeer geen wettiging is van afwezigheid op verplichte lessen.
Wetend dat zeker in de hogere jaren,
ongewettigd afwezig op labo = onmogelijkheid te slagen in eerste zit is, gaan er nu al verschillenden zitten vloeken op deze "actie voor en door de arbeiders"[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raven on 06-10-2005 at 18:19
Reason:
--------------------------------
Ik verzeker je dat er heel wat studenten zuur gaan kijken morgen op de hogeschool gent. Er is zonet uitgebracht dat het merendeel (er zijn natuurlijk uitzonderingen) van de docenten niet zal staken (omdat eigenlijk alleen maar de studenten het slachtoffer zijn hiervan) en dat een aangekondigde staking evenzeer geen wettiging is van afwezigheid op verplichte lessen.
Wetend dat zeker in de hogere jaren, ongewettigd afwezig op labo = onmogelijkheid te slagen in eerste zit is, gaan er nu al verschillenden zitten vloeken op deze "actie voor en door de arbeiders"[/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raven on 06-10-2005 at 18:19
Reason:
Wetend dat zeker in de hogere jaren, ongewettigd afwezig op labo = onmogelijkheid te slagen in eerste zit is, gaan er nu al verschillenden zitten vloeken op deze "actie voor en door de arbeiders"[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Wetend dat zeker in de hogere jaren, gemist labo = onmogelijkheid te slagen in eerste zit is, gaan er nu al verschillenden zitten vloeken op deze "actie voor en door de arbeiders"[/size] |
[/edit]