Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Inderdaad. Het enige dat die gast doet is een stelletje onsamehangende zinnen uitkramen en aaneenrijgen. Van inhoudelijk commentaar op het onderwerp van discussie is absoluut niets te zien. En dan maar klagen dat hij niet begrepen wordt...
|
Alsof ik jullie wel (altijd) begrijp ...
Volgende keer kan je misschien citeren zodat ik je wat kan helpen, het hoeft niet hoor ...[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by EL TURCO on 06-10-2005 at 18:26
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Inderdaad. Het enige dat die gast doet is een stelletje onsamehangende zinnen uitkramen en aaneenrijgen. Van inhoudelijk commentaar op het onderwerp van discussie is absoluut niets te zien. En dan maar klagen dat hij niet begrepen wordt...
|
Alsof ik jullie wel (altijd) begrijp ...
Volgende keer kan je misschien citeren zodat ik je wat kan helpen, het hoeft niet hoor ...[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
|
Alsof ik jullie wel (altijd) begirijp ...
Volgende keer kan je misschien citeren zodat ik je wat kan helpen, het hoeft niet hoor ...[/size] |
[/edit]