Discussie: 175 België
Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2005, 18:57   #47
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre

Natuurlijk kunt u ervoor kiezen om in een discussie als deze iemands staatshoofd te beledigen maar dat zie ik maar als een gebrek aan argumenten.
Voila, zeg dit eens aan jou collega's maar ze zijn de mensen die altijd kakken op "onze" staatshoofd. Gebrek aan argumenten zeg je?
Ok ik neem het terug, ik vind Beatrix een heel toffe vrouw.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Ik neem aan dat niemand in Antwerpen met oranje vlaggetjes gaat staan zwaaien maar dat heeft u mij ook niet zien zeggen. De Nederlanden zijn één. Wij moeten met elkaar de staatsvorm zoeken die het beste bij ons past. De oranjes hebben een historische basis maar dat heeft de republiek ook. Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste maar in een democratie beslist nu eenmaal de meerderheid waar ik me graag bij neerleg. Nu weet ik wel dat u dat niet zo gewend bent maar ik leg het u graag uit...
Neen, inderdaad, je heeft het niet gezegd... ik zeg het.
De Nederlanden zijn ook niet een.
Wat ben ik niet gewend? Democratie? Oi, niet "hautaine" doen, beste Hollander. Mijn gemeende is een democratie. Mijn gemeenschap is een democratie en mijn regio is een democratie en mijn land ook, hé.
It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame."
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden