Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Van Eeckelen
Aan de andere kant is de verdeling eerlijker en zullen mensen minder moeten werken, want wat verdwijnt is het arbeidsethos én het consumptiegedrag.
|
Wat is er eerlijk aan het feit dat mensen die harder en langer werken daar niet voor beloond worden?
En Moby ik wil best met u in discussie gaan, maar wanneer u zich in een discussie mengt, gelieve het dan op een ernstige wijze te doen, want nu weet ik niet of u uw commentaar serieus bedoelde of niet. Als het een serieuze post was dan moet ik u toch enigszins teleurstellen, want moest de ruilhandel opnieuw ingevoerd worden, dan zou u toch iets meer dienen te geven in ruil voor een wagen dan uw 2pakjes boter.
En u moet mij toch eens uitleggen waarom u het systeem van Kevin goed en haalbaar acht?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|