Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2005, 04:27   #79
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Dit is jou reden waarom je zijn zijde kiest. Dit komt uit een discussie van enkele weken geleden en je bent er nog steeds pist over. LOL

Ik heb mijn vragen gestelt en ga het niet opnieuw doen. Ik doe niets meer en niets minder dan parci. Je bent net hetzelfde als hem, het maakt niet uit waarover het gaat, het maakt enkel uit wie. Je kiest wel degelijk zijn zijde omdat je mij gewoonweg niet moet en de reden waarom dit zo is heb ik al duidelijk gemaakt in de vorige post.
Niks met die discussie te maken van enkele weken geleden;je antwoordde echter ook niet op de vragen die ik stelde en deed de feiten die ik naar voor bracht af als onzin terwijl je geen zaken naar voor bracht die het tegendeel bewezen-zoals altijd.Vandaar dat ik ongeveer hetzelfde reageer als Pacifal.

Illwill je zegt dat je niet meer en niet minder doet dan Parcifal,wel je doet wel degelijk minder,want hij heeft tot 2 keer toe zijn vragen herhaald.Dus zolang je niet je vragen herhaalt doe je minder.

Het heeft niks te maken met dat ik je niet moet,als het iemand anders zou zijn die post wat jij post zou ik net hetzelfde reageren.Dat ik je niet moet is inderdaad waar.Het waarom is ook al meermaals aangehaald.Niet enkel door mij,maar door meerdere forumgangers.En terecht.

Dus voor je nog eens zegt dat je niet meer en niet minder doet dan Parcifal,post je vragen en probeer ten minste te discusieren-al weet iedereen intussen jammergenoeg dat je er niet tot in staat bent.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden