Citaat:
Hoelang ben je al bezig met het verkondigen van de waarheid?
|
+/- 4 jaar
Citaat:
Hoelang denk je het nog vol te houden en hoeveel mensen heb je al bekeerd?
|
Ik ga door. Tientallen, waaronder veel mensen op mijn werk en vrienden.
Ik geef toe veel ook niet. Maar het is het waard!
Citaat:
Na ongeveer één jaar en half was ik uitgeput. Ik wil je niet onderschatten, maar ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen ik met al mijn energie heb kunnen doen inzien wat er misloopt.
|
Tsja, zoals gezegd ik ga door. Uiteraard wel mijn energie goed verdelen.

Als ik uitgeput raak, ga ik me opladen en dan weer verder.
De mensen die wel luisteren maken het meer dan goed.
En de ene dag is moeilijker dan de andere dag, so what?
Citaat:
De meeste mensen zijn niet in staat zich tegen deze werkelijkheid te verzetten, omdat ze er te afhankelijk van zijn. Ze zijn bang hun baan te verliezen. Ze weten niet wat ze hun kinderen moeten vertellen. Ze weten niet wat gedaan met die informatie omdat het veel te overweldigend is. Ze zijn verslaafd aan TV en entertainment omdat ze de rest van hun leven niet zo plezierig vinden.
|
Ach, die zijn er inderdaad ja, maar ondanks in eerste instantie stevige ridiculisatie op bv. mijn werk, zijn er redelijk veel om. En dat kwam voornamelijk door wat ik zei kon onderbouwen.
Veel mensen 'voelen' ook dat het klopt.(het NWO verhaal)
En nogmaals "knowlegde is power" Niet andersom!
Ik vind oprecht dat je de meeste mensen stevig onderschat.
Wel pas ik op voor "hoger opgeleiden" die snappen er niks van en wllen er niks van snappen. Uizonderingen daargelaten inderdaad.
Citaat:
En wat als het allemaal gedaan is met de NWO? Wie zal er allemaal moeten vervangen worden door 'goede' mensen? Wat moet er gebeuren met de politici, bankiers, officiers, professoren, media-oversten, economisten, enz enz... die van ver of van dichtbij weten hoe de vork in de steel zit, maar eigenlijk gewoon hebben meegedaan omdat ze machteloos zijn?
|
Citaat:
Dan is gewoon heel de maatschappij onthoofd en werkt er niets meer. Een beetje later gaat het nog slechter dan voordien en zitten nieuwe potentaten op de troon. Kijk maar Rusland na het communisme. Waarom zou het zoveel anders zijn?
|
Het communisme is een hoax geweest bedoeld om mensen af te leiden
van wat er recht onder hun neus gebeurt.(zie bv John Coleman) Verder zie ik het lang zo negatief niet als jij hoor. Mensen zijn sterke veerkrachtige wezens! Wat je hier beweert is dat we die NWO maar moeten laten bestaan,
anders krijgen we rotzooi. Nou, ik zie het net andersom.
En mensen kunnen NU al beginnen, bv kleinschalig dingetjes opzetten
LETS is ook zo iets.
Het lijkt wel of je op je tenen loopt voor die kut-NWO.
als we allemaal wakker worden stellen ze geen reet meer voor.
En ze komen er bij, iedere dag, mensen die inzien wat er gaande is.
En denk aan het 100ste aap syndroom!
Nogmaals, Full Exposure en laat dat kaartenhuis in elkaar vallen!
met vriendelijke groeten
Pindar