Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2003, 17:48   #170
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
U bent uiteraard druk bezig met het opzoeken van bewijzen hiervoor.

Ga jij aan iemand die mogelijkheden oppert, brainstormt, denkpistes in overweging neemt, internetlinks of gedocumenteerde bewijzen vragen?

Ben jij er zo eentje dat tijdens de vergevorderde nacht der poëzie het podium opstormt en aan een voorlezende dichter vraagt om nu maar eens hard te maken wat hij verkondigt?

Moet Vincent Van Gogh postuum zich verantwoorden voor de exuberante prijs van zijn doeken?

Dienen de harmonieën en melodieën die een musicus de ether instuurt voorzien worden van een echtheidscertificaat?

Moet een goedgevonden one-liner voorzien worden van een gemeentestempel door een bevoegd ambtenaar?

Het plausibele scenario dat ik schetste, hoeft niet aangetoond te worden.
Ik kroop gewoon eventjes in de huid van de belovende Vlaamse politicus, en spontaan kwam die gedachtengang in me op.
Ik presenteerde hier dan ook niks als voor echt en onvergolden, maar enkel als optie. Doe gerust ook een gooi en draai de kwestie voor mijn part 360° om, ik zal je niet eens tegenspreken. Laat staan op een bewijs aandringen voor jouw denkoefening.

Gadsamme.