typisch weer van die PC zeik he
niet dat asielzoekers er zelf aan kunnen doen ( hoegenaamd niet ) maar door het cordon sanitair is het blijkbaar taboe geworden om tekorten en armoede onder de autochtonen nog zelfs maar te bespreken zonder de sticker VB er opgekleefd te krijgen.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by King of beggars and fleas on 11-10-2005 at 12:18
Reason:
--------------------------------
niet dat asielzoekers er zelf aan kunnen doen ( hoegenaamd niet ) maar door het cordon sanitair is het blijkbaar taboe geworden om tekorten en armoede onder de autochtonen nog zelfs maar te bespreken zonder de sticker VB er opgekleefd te krijgen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
niet dat asielzoekers er zelf aan kunnen doen ( hoegenaamd niet ) maar door het cordon sanitair is het blijkbaar taboe geworden om tekorten en armoede onder de autochtonen nog zelfs maar te bespreken.[/size] |
[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 oktober 2005 om 11:18.
|