Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Echter dit kinderachtig gedoe.. niveau van de vl. nationalist?
Net zoals da vorige.. wat was het daar.. telenet? Ook zo een heel gezond bedrijf hé.. ja nu wel.. redelijk toch.. maar echt vlaams is het wel niet meer nu.. of wel soms? 
|
Wat is er "kinderachtig" bij het vaststellen dat sinds de regionalisering van het busvervoer, het er geweldig op vooruit gegaan is? Dat is een objectieve vaststelling!
Of ga je nu ontkennen dat De Lijn het beter doet dan de Belgische NMBS?  Dus wat is er dan verkeerd aan het voorstellen om ook de NMBS te regionaliseren? Wil jij ook geen beter treinvervoer dan?
PS: Telenet is nog altijd "Vlaams", ja. Het Amerikaanse Callaghan heeft slechts 21,8% van de aandelen.
|
jullie willen de gekste dingen splitsen,splitsen,splitsen..
zoals de stoptreinen.. het moet vlaams zijn zegt de ex spoorwegbaas.. het moet maar door iets bepaald worden hoe en hoeveel die treinen moeten rijden maakt niet uit wat als het maar vlaams is.. daar stel ik mij vragen bij.. 'als het maar vlaams is'
en ja wat had er anders met telenet gebeurt???
Telenet is echt geen gezond bedrijf !!!!
|
Jij moet toch eens leren lezen hoor, heb ik èrgens gezegd dat Telenet een "kerngezond" bedrijf is?????????
PS: Wij willen de treinen niet splitsen "omdat het dan Vlaams is", maar "omdat het dan beter zal gaan"! De bussen zijn hier een perfect voorbeeld van.
|
dat heb ik (daarom niet van u) kunnen lezen in een eerdere topic ja..
Dat nu het een vlaams bedrijf is alles weer zoveel beter is. Dat het nu wel goed gaat. Dat Belgie nu wereldtop is kwa breedband. Nu dat laatste is zo. Maar op welke manier dan? Ik vind dat niet de goeie. Het grote vlaame bedrijf hebben ze al moeten overnemen. gedeeltelijk toch.
En ja ook bij de lijn zie ik stakingen.. en die MODERNE 'de lijn' das is vrij relatief. In limburg enzo valt dat goed mee.. maar elder?? Oude vuile bussen.. mensen die niet steeds vriendelijk zijn.. meestal geen airco of koeling.
Ja dan rijd ik liever met de NM
Bs