Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ik veroordeel niets.
Ik stel vast. Ik zie de uittreksels van de ziekenkas, ze liggen hier ergens links of rechts van mij in één of andere map zelfs. Ik zie (zag) die jongen (gehandicapte ) 84 pillen per dag slikken (gene zever) en raar maar waar, hij zit nu in een goei home (waar ze zoveel geld niet krijgen) en kijk, hij is genezen! Hoera, nochtans we zijn niet naar lourdes geweest. Gehandicapt blijft die jongen voor het leven, niks aan te doen.
Dus poten af stelletje geldwolven, zijn gezondheid ging zienderogen achteruit van al die pillen en hij werd zo vet als een os daarvan. 1 keertje is hij bij een psych geweest, 5 minuten of zo. Daarna was het een lopende rekening voor die vent.
En de verpleging in de psychiatrie waar hij tijdelijk zat in afwachting van een home (daar zitten ze dan dus) was zo danig goed dat hij zijn broek averechts aanhad, dus zijn tiret van voor zat op zijn gat vanachter! Zo liep die daar rond! Dat is echt waar en niet één keertje maar wekelijks was dat zo.
Hierzie; broeders van liefde!
Ah groentje, je zal het nog wel zien ooit en eens terug denken aan die mambo dat hij er nog zover niet naast zat.
|
Ik geloof u mambo. Daarbij, het averechts en binnenstebuiten aandoen van kleren heb ik ook al bij een aantal mensen meegemaakt. Volgens mij worden die vooral zo door de LEXOTAN.