Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
PS: Hebben de Nederlandse Spoorwegen niet een aandeel in de Belgische?
Ik zelf weet het niet meer zeker, maar weet wel dat de directie van de NS gebiedsuitbreiding van de Franse en Duitse Spoorwegen zo veel mogelijk wil tegengaan met oog op de toekomst...De Benelux vormt, qua spoorwegen, het belangrijskte knooppunt in Europa en dat zal een hele kluif worden om dat te verdedigen. Zeker nu de Fransen al besloten hebben dat geen enkel buitenlands bedrijf lijnen mag aankopen in Frankrijk, maar de aankoop in het buitenland door de Franse Spoorwegen juist stimuleerd... 
|
inderdaad. Maar wij belgen zijn daar te braaf in. Willen we te eerlijk zijn ofzo?
BSM oprichten!! die ineens alle NMBS materiaal krijgt.
Ik vind mijn idee eerlijk gezegt zelf niet zo slecht.
Elk gebied een andere maatschappij heeft en kleinschalig wordt verlies de trein zijn nut een beetje. Namelijk sneller en direkter als de bus en grote afstanden... allé ik denk toch dat dat de bedoeling is van een trein.. anders kan je evengoed alles per bus doen..
__________________
"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"