Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Tja, de armen zullen het ver brengen met zo'n leider...
Lutifer heeft 2000% gelijk...
U bent enkel op confrontatie uit... De armen interesseren U m.i. geen bal... U wil de grote leider zijn, de goeroe, de held, de onversaagde...
Uiteindelijk gaat U wss enkel de kansen van vele anderen verminderen...
Maar voor de rest niets als positiefs over U, hoor... 
|
je hebt vanuit je kapitalistische belangen 2000 percent gelijk dat je tegen me bent en dat je samenspant met de stalinisten die de waakhonden zijn die de armen klein en marginaal houden.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by King of beggars and fleas on 12-10-2005 at 19:21
Reason:
--------------------------------
Citaat:
U bent enkel op confrontatie uit... De armen interesseren U m.i. geen bal... U wil de grote leider zijn, de goeroe, de held, de onversaagde...
|
je hebt vanuit je kapitalistische belangen 2000 percent gelijk dat je tegen me bent en dat je samenspant met de stalinisten die de waakhonden zijn die de armen klein en marginaal houden.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
je hebt vanuit je kapitalistische belangen 2000 percent gelijk dat je tegen me bent en dat je samenspant met de pseudomarxisten die de waakhonden zijn die de armen klein en marginaal houden.[/size] |
[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 18:21.
|